Re: Jaki modem wybrac?

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 22:14:54 MET

Paw3Ł Gryz wrote in message <3a0c3b5d.1942721_at_news.tpi.pl>...

>U mnie Spirit przez jakiś czas chodził bez problemu na P75.
>(~45000 bps)
>Zero Problemów.

Moze i racja bo nie wzielem poprawki na goscia, ktoremu ten modem
sprawdzalem. Teraz znowu mnie nachodzi, bo zainstalowal sobie Win ME i ow
Spiryt ponownie mu nie chodzi (ma teraz K6-2 350). Oczywiscie dodac musze,
ze porad mam mu udzielac zdalnie. Ale to juz inna bajka.

Pozdrawiam

Ps. Jak wyciagne z goscia, co konkretnie mu z tym Spirytem nie pasuje to
pewnie sie zapytam na grupie, bo ja nigdy nie uzywalem modemu :)))