Re: Abit KT7

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 20:37:14 MET

> No wlasnie - nie pochwaliles sie w koncu jak to dziala i dlaczego? :)

Nie ma problemoof z wylaczniem ;-)

Tak powaznie, to z grafika mam jeszcze ciagle problem, choc bardziej
ambicjonalny, niz technicznie istotny. Co tu ukrywac. Mam TnT2 (nieco
juz leciwa) na dziewiczym biosie. Jedyny bol to problem (z kompletnie
mi jak sie okazuje nie potrzebnym) AGPx2 ;-). Przez pewien czas bylem
nawet nieswiadom, ze owe AGP mi nie dziala (bez instalki VIA 4in1).
Dopiero po zainstalowaniu VIA 4in1 i ustawieniu AGPx2 niektore gierki
mi sie klada. Oddalem wiec walkowera. Ustawienie na AGPx1 w zupelnosci
mi wystarcza, bo i tak w zyciu nie poswiecilem 10sek. na setup i zabawe z
wielkoscia ("nadplanowa") tekstoor ;-)... a i tak juz pora na GeForce ;-)

pozdro
JeRRy