Zwalnianie kompa

Autor: Damian (damian_at_tsk.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 20:15:52 MET

Ostatnio zaobserwowalem, ze moj komputer czasami totalnie zwalnia tzn. tak
jak by cos go zatykalo na pewien moment. Czy moze to byc zwiazane z tym, ze
procesor przez dlugi czas pracowal bez chlodzenia? I w tym momencie rowniez
przy nagrywaniu, coraz czesciej wyskakuje buffer underrun i logical ... (cos
tam). (Testowalem na kilku programach). Nie moge juz normalnie nagrywac
plyt. Z czym moze to byc zwiazane? Czy to wina procesora, czy moze plyty,
czy czegos innego. Buffer under. wskazuje na to, ze jest niewystarczajacy
transfer, ale dysk jest nowy i wyciaga 4,5-6MB/s, wiec nie wydaje mi sie.
Juz sam nie wiem. Nagrywarka(IDE - Dysan CRW1426) podlaczana jest na drugim
kanale jako master, CD-ROM jako slave. Dysk na pierszym kanale. Jaka moze
byc przyczyna takiego zachowywania sie komputera?

Za odpowiedz z gory dziekuje.
Damian mailto:damian_at_tsk.pl