Re: Jaki modem wybrac?

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 18:17:54 MET

>Zoltrix Spiryt powinien pujsc zreszta zawsze mozna przyspieszyc zegar

Zoltrix Spiryt bedzie mial straszne problemy na komputerze bez MMX. MMX jest
jednym z jego podstawowych wymagan. Mialem okazje takiego sprawdzac czy nie
jest uszkodzony. Sprawdzalem na P166MMX chodzil natomiast na kompie tego co
dal mi do sprawdzenia - 200MHz bez MMX - nie mial ochoty.
Ja bym radzil rozejzec sie za jakims w pelni sprzetowym modemem.