Re: GRY SIE WIESZAJA - DLACZEGO?

Autor: Mr.Jack (mrjack_at_neurovirgin.com)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 16:37:39 MET

za wysokie taktowanie procesora, za niskie napiecie, za wysokie napiecie,
popsute pamieci, popsuta plyta, niskiej jakosci siec energetyczna, za wysoka
temperatura proca i plyty, zle zainstalowane sterowniki, zle scrackowane
gry, zniszczona tasma od dysku, bledne ustawienia w biosie...
:)

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.neurovirgin.com