Re: rozjechane partycje

Autor: Jacek Kotlarski (jkotlarski_at_abakus.net.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 16:10:19 MET

Razu pewnego, dokładniej Fri, 10 Nov 2000 16:13:45 +0100,
osoba znana jako "trsr / B0r@"
w chwili natchnienia wzięła i napisała w te słowa:

> Nie podales kilku waznych informacji:
> - jakie to byly partycje (FAT NTFS czy cos innego)

1 x FAT, 3 x NTFS

> - mniej wiecej co robil NT-k z tymi partycjami i jak dlugo (im dluzej, tym
> wiecej namieszal ;>>>)

Niestety, nie ja go instalowałem, więc nie jestem w stanie powiedzieć
co.

> Jesli to byly partycje FAT16/32, oraz szwindows mieszal na nich ulamek
> sekundy, to mozesz sprobowac uzyc Easy recovery ..... lub jesli jestes
> bardziej ambitny i chcesz pogrzebac, to zajrzyj na www.bora-group.prv.pl
> zakladka stuf pozycja wirtualny system plikow

Dzięki, właśnie uruchomiliśmy easy_recovery, ciekawe czy coś z tego
będzie?

Pozdrawiam

 Jacek Kotlarski jkotlarski_at_abakus.net.pl