Re: pytanie o konfiguracje

Autor: X (artur_at_poczta.fm)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 01:55:31 MET

> monitor LG 15" SW 575N
> płyta główna ABIT BX13T BX FCPGA ATX (+ATA100)
> karta muzyczna Sound Blaster live 1024
> pamięć RAM DIMM 128/100
> procesor Intel Pentium III 600MHz FCPGA
> dysk HDD Seagate 20,0 GB 66/ATA baracuda
> DVD LG 12x
> obudowa ATX MIDI TOWER ATX
> nagrywarka LG 8432

Niektore Abity + SB Live maja klopoty ze wspoldzialaniem - trzeba na to
uwazac, gdzies wyzej jest o tym watek.
poza tym osobiscie wzialbym pamieci PC133 - wydasz moze 30 zl wiecej a noz
nasz pentium III da sie podkrecic nieco wyzej.
no i dysk - ale tu sa baaaaaardzo duze rozrzuty - niektorzy chwala Seagate'a
niektorzy przeklinaja - ja naleze do tych drugich - chyba jest nas wiecej
ale nie chce tu wszczynac dyskusji, hihihi
Mocno popieram LG jako napedy - w miare tanie i w miare niezawodne...

Pozdrawiam
Artur