internet cafe

Autor: Digital Cat (adrianad_at_post.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 10:54:11 MET

Mam kilka pytań do kogoś zorientowanego w tematyce: otwieranie internetowej
kawiarenki.
Sprawa dotyczy głownie kosztów - jak oceniacie mniej wiecej wielkość
inwestycji?
Co jest potrzebne od strony technicznej: lokal (wiadomo), łącza ( jakie,
jaki koszt miesieczny), i wreszcie:
komputery : zawsze mnie to zastanawiało- przecież nikomu chyba nie
opłacałoby się kupować takiej ilości sprzętu, który szybko się zestarzeje.
Jak się to robi: leasing, jakieś wypożyczenie? Ile to może kosztować?
W kwestii gier sieciowych: wiadomo, że trzeba mieć oryginały: ale chyba
jeden oryginał wystarczy( może być zainstalowany na wielu kompach).?

Proszę zorientowane osoby o pomoc. Właściecieli kawiarenek czytających te
słowa albo osoby przymierzające się do otwarcia takiego biznesu ( i
oczywiście będące uprzejme pomóc) proszę o kontakt także na priva.
Aha, jestem z małego miasteczka, gdzie takich rzeczy nie ma: więc nie trzeba
się obawiać konkurencji z mojej strony.
 Z góry dziękuję za każdą informację.

--
DC