Re: Podkręcenie C433 - pytanie

Autor: BeBe (bebe_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 10:37:44 MET

Udalo mi sie podkrecic 433 na magistarli 83Mhz i przy wiekszym wentylatorze
i radiatorze oraz podniesionym nieznacznie napieciu chodzil bardzo
stabilnie. Jak to dokladnie ustawialem nie pamietam bo to juz bylo jakis
czas temu.
    Pozdrawiam
        Piotrek

Użytkownik Fil <filip71_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:021b01c01523$4466cb80$841ca0d4_at_ppp...

http://www.newsgate.pl