Jakość nagrywarki PLEXTOR PX-W1210TA E-IDE, BURN-PROOF

Autor: Dariusz Paweł Baumann (interdarekb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 10:29:34 MET

Witam!

Może ktoś ma coś do powiedzenia na temat jakości nagrywarki PLEXTOR
PX-W1210TA E-IDE, 12X/10X/32X , bufor 2MB, BURN-PROOF, WinOnCD 3.7, PacketCD
3.0. Chodzi mi o za i przede wszystkim przeciw? Bardziej zależy mi na
jakości i przede wszystkim na kompatybilności. Prędkość nie jest istotna!!
Jak się w tym przypadku sprawdza?

Jestem prawie zdecydowany, żeby kupić w końcu jakąś nagrywarkę. Przydałaby
się na pewno!

Pozdrawiam grupę
Dariusz Baumann