Kontakt z producentami (Bylo: Plyta Gigabyte)

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 21:55:27 MET

Ja też Witam !

> 4. Dodatkow wysyłałem wiele listów do pomocy technicznej Gigabyte i zostałem
> delikatnie mówiąc przez nich olany ...

Właśnie: jakie macie doświadczenia z odpisywaniem producentów???
Moje:
1) Pisałem kiedyś do właśnie GigaByte z pytaniem o płytę HX -> ZERO ODZEWU
(a pisałem na wszystkie znalezione adresy: ".com" ".tw" i ".de" ;-(
2) Asus'a pytałem o możliwość zakupu samej elektroniki do CD-ROMa -> j.w.
(ZERO ODZEWU - a też pisałem na wszystkie adresy)
3) Abit - tutaj "obsługa" mi odpowiada: pytałem kiedyś, jakie pamięci DIMM
PC-1xx będą chodzić na TX5 - wszystkie suporty odpisały, jeden nawet dokładnie
wypisał, których producentów należy unikać (z ciekawości sprawdziłem
nie-zalecaną kość - wykrywał 16MB z 64MB - czyli potwierdziło się ;-)
4)Diammond - miałem kiedyś kłopoty z Voodoo2 - odpisali i nawet przysłali
darmowo kabelek do połączenia dwóch kart (ten z przeplotem ;-)
5)Lifeview (od FlyVideo) oraz Zoltrix też odpowiadają, ale głównie w stylu:
"Przeinstaluj system", "Ściągnij najnowsze sterowniki/bios" (Choć pisałem,
że mam najnowsze DRV i w tym właśnie problem...

Sory za odbieganie od tematu, ale warto czasem wiedzieć, czy można liczyć
na pomoc techniczną od producentów (i na których można polegać)...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|