Samsung-samonaprawa?

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 08:57:24 MET

> a co sie dzieje mam ten sam monitor

Trudno okreslic te wade ale wyglada ona mniej wiecej:
-Sciemnienie ekranu przy jednoczesnym jego powiekszeniu,obraz sie oddala i
przybliza
-pojawia sie albo od razu albo po pewnym okresie czasu pracy z
komputerem(wiec nie ma roznicy czy monitor jest cieply czy zimny)
-najczesciej pojawia sie gdy uderzy sie w monitor albo porusza kablem który
przewodzi dane.

Mialem zawiesc go do serwisu wiec pomyslalem ze bardziej go dobije poniewarz
to juz 3 raz i jak nie naprawja to dostane nowy.Wiec zaczelem ruszac tym
kablem od danych w dól i góre myslac ze ten blad bardziej sie
uwidoczni.MYLIŁEM SIE.Zamiast pogorszyc problem to go calkowicie
zlikwidowalem.Dla nie to jest bardzo dziwne bo jeszcze nigdy nie spotkalem
sie z sprzetem ktory sam sie naprawia. Od tamtej pory wszystko jest ok.
Jakis KOMENTARZ?

pozdrawiam