Re: Avermedia TVCapture98 - problem z karta?

Autor: GROM (grom_pl_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 22:20:05 MET

1. U renomowanych producentów płyt zawsze w instrukci podają gdzie najlepiej
powinna siedzieć grafika.
2. Ja np. miałem problemy z kartą RS z optoizolacją i w serwisie Hewlett
Packard kupiłem taki "terminator" do portów PCI.
Skończyły się wtedy problemy z kartą.
Part number tego terminatora jak ktoś chce mogę przesłać jutro na grupę..

Pozdrawiam
GROM