Re: Abit & SB 1024 Player = crash

Autor: Darios (darios_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 22:12:11 MET

Użytkownik "Darc" <f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl> napisał w wiadomości news:8uedtu$gov$1_at_uranos.cto.us.edu.pl...
> Witam
> Wlasciwie jest to nawiazanie do watku sprzed kilku dni o prawie tym samym
> temacie.
> Z moich badan wynika ( no naszych bo bawilo nas sie tym 2 ) iz : ABIT BE 6
> II , ABIT BE 6 II Raid, ABIT BE 6 II v1.2 to ten juz z 370 ale bez Raida nie
> sa w stanie pracowac z SB LIVE PLAYER !!!!!!! niestety walczylem z tym przez
> 3 dni i zawsze walilo sie to przy emulatorze SB 16 , 3 plyty 2 Playery i nic
> nie dziala, pomoglo za to wlozenie SB 1024 Value - wszelkie zwisy
> [...]

Czesc

A u mnie to dziala :-)

ABIT BE6 II v1.2 (bios RW) + SB LIVE 1024 PLAYER i oprocz tego jeszcze jest :
PIII650 , GeForce2 GTS Asus , karta TV PixelView , 128MB , HDD 20GB ,
oczywiscie SB LIVE chodzi na LiveWare 3.0 ( z 2.0 nie chcial - blue screen ;-)
Dzialalo mi to na win98se a teraz na winME , W2K , Linux RH7 i od niedawna na BeOS 5 ;-)

Darek

darios_at_polbox.com