Źle nagrywają mi się płyty audio.

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 21:53:09 MET

Witam wszystkich.

Przeglądam tę grupę codziennie i widzę coraz więcej pytać i problemów z
nagrywaniem płyt CDR i CDRW.
Otóż i ja stanąłęm przed problemem z którym nie mogę sobie poradzić.

Od około 8 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem nagrywarki Mitsumi
CR-4804 TE (bios 3.0d - najnowszy jaki udało mi się zafleszować). Ogólnie
jestem bardzo zadowolony z posiadanego sprzętu, jednak mam problem z
programem Win On CD 3.7 Power Edition i nagrywarką. O ile zapis danych
przebiega bezproblemowo, to kopiowanie płyt audio stanowi problem. Otóż
kopiując płytkę z muzyką (1:1) w trybie disc at once na skopiowanej płycie
oprócz właściwych traków z utworami muzycznymi pomiędzy utworami, lub na
samym początku każdego track-a nagrywają się głośne szumo-trzaski (brzmi to
jak odczyt danych przez czytnik audio). Trwa to przez ok. 1- sek. Po
trzaskach nagrywa się utwór muzyczny po czym w przerwie pomiędzy utworami
kolejne trzaski i szumy. I tak aż do końca płyty.
Próbowałem już wielu sposobów. Podmieniałem biosy w nagrywarce, zmieniałem
Win On CD do wersji 3.6 SE i to samo. Ręce opadają.

Liczę na Waszą poumoc.

Tomek (Floyds) Grabowski
floyds_at_klienci.pkobp.pl
floyds_at_polbox.com