TEAC W54E - zapytanie o soft

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 18:37:03 MET

Witam

Myślę o zakupie w/w nagrywarki TEAC 4/4/32 w wersji OEM. Niestety (jak to
OEM) nie zawiera żadnego oprogramowania.
W związku z tym, że nigdy za bardzo nie bawiłem się nagrywaniem, nie wiem
jak wygląda sprawa sterowników w win95?
Czy potrzebne będą jakieś sterowniki? Myślę, że windows95 (OSR2) wykryje ją
jako zwykłego CD-ROMa a co dalej?
Czy resztę załatwi już jakiś program do nagrywania?
W jakie oprogramowanie do nagrywania muszę się zaopatrzyć i ewentualnie
skąd?

Proszę o wytłumaczenie, bo zielony jestem w tym temacie.

Z góry serdeczne dzięki!
Przemek