Re: Abit BE6-II start z CDROM 'u

Autor: Kajetan Żmuda (kajzmuda_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 01:39:04 MET

> Ale czy w STANDARD SETUP masz ustawiony CD-ROM na wykrywanie na starcie
> (czyli pozycja AUTO) i czy wykrywa CD-ROM jako dysk czy tylko pisze
> "Found CD-ROM..."?

Sprawa sie wyjasniala , ale po koleji.
Owszem BIOS wykrywal cdrom w wersji: Found CDROM
I nic sie nie dzialo ,
zdesperowany wreszcie zresetowalem CMOS
i ruszylo . Poniewaz podmienialem niezliczona
liczbe dyskow pod rozne kontrolery to cos mu sie pokielbasilo .
Nie jest zalecane podpinanie Pod HPT CDROM'u,
sam kontroler wykrywa urzadzenie ale w takiej konfiguracji
nie udalo mi sie wystartowac bootowalnej plyty .
Czasami moze sie przydac .

Dzieki . Pozdrawiam