NT WS jako serwer dla wiecej niz 10 koncowek

Autor: Maciej Bartnik (m.bartnik_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 16:07:53 MET

Witam!

Mam problem z siecia, ktorego bez Waszej pomocy chyba nie rozwiaze.

Zaczne moze od konfiga:
Serwer:
cel 500, 128 Mb, dysk IBM 10 GB SCSI i postawiony na tym Win NT
Workstation + SP bodajze 4.
Do tego 11 komputerow w roznych konfigach, Win: od 95 SP1 do 98SE.

na serwerze we wlasciwosciach udostepnieania ustawiona maksymalna ilosc
uzytkownikow, problem w tym ze wiecej niz 10 komputerom nie udostepni
zasobow. Na 11 kompie mam komunikat: (w zaleznosci od wersji win na
koncowce troche sie rozni) "Siec nie jest dostepna, sproboj pozniej",
inne komputery widac
i mozna korzystac z ich zasobow.

Licze na wasza pomoc, prosze o podpowiedzi takze na priva.

Pozdrawiam
Maciej Bartnik
mailto:m.bartnik_at_wsisiz.edu.pl