Re: Partycje na HDD

Autor: trsr / B0r_at_ (B0r_at_)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 16:08:39 MET

>Partition Magic (przynajmniej 4) tez czasem nie potrafi sie polapac,
>mimo ze wszsytko biega OK.

:) wiem cos o tym - koledze przy resize'u partycji wywalil zawartosc
rejestru i wyszedl do dos-u (oczywiscie nie obylo sie bez odzysku danych
;>>>)... a to wszystko przez to, ze mial on na dysku ponad 40000 plikow
(mirrory www itp.). Wracajac do tematu...... Jednak nie chodzi mi o jego
niezawodnosc, ale fakt, ze i PM tez potrafi podobny test przeprowadzic....
zawsze co diagnoza dwoch programow to nie jednego ;)))

Greetz