Jak to dziala?

Autor: Bartosz Brzezicha (bartekb_at_man.poznan.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 14:55:44 MET

  Witam!

Mam pytanko, na ktore wiekszosc sprzedawcow i pracownikow firm
skladajacych komputery nie umie, badz nie chce mi jasno odpowiedziec.
Otoz mam zamiar zlozyc komputerna bazie Durona 600, plyta Abit KT-7. I
tu wszystko jest jak najbardziej OK. Problem w tym, ze zastanawiam sie
pomiedzy dwiema kartami grafiki: ATI Rage Fury 32MB Vivo lub Riva TNT 2
32MB wersja pelna. Mam zamiar do tego wstawic DVD LG 12x/40x i tuner TV
(np. Aver Capture '98). Sprzedawcy z tych firm sugeruja, ze moze byc
jakis problem z takim zestawem. Mowia, ze DVD na chipsecie VIA nie
chodzi zbyt dobrze, ze pojawiaja sie problemy z obsluga sprzetowego
odtwarzacza DVD na karcie ATI Rage Fury, oraz ze niewiadomo ak na tym
bedzie sie sprawowal tuner TV. Prosze wiec o wyjasnienie, czy faktycznie

moga byc klopoty i o ewentualne sugestie dotyczace rozwiazania tych
problemow.

Z gory wielkie dzieki