Plyty pod Duronika

Autor: Tomasz Króliczek (krolik_at_wsi.edu.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 13:30:17 MET

Powiedzcie mi Panowie (i Panie :-) jak to jest z
tymi plytami konkretnie. Na benchmarku pisza,
ze najlepsze do podkrecania sa Abit i Asusik,
lecz niejako te plyty odstraszaja.cena. Tu widze
na grupie duzo osob ma Gigabyte i Solteki z
podkreconymi duronikami i raczej nie narzekaja.
Mnie do zakupu ktorejs z tych plyt zacheca
naturalnie cena + wbudowany dzwiek. Aktualnie
mam dzwiek na ISA , wiec przy zakupie nowej
plyty musial bym dokupic jakas dzwiekowke, a
ze z dzwieku korzystam naprawde rzadko i na
jakosci mi nie zalezy sklania mnie to do zakupu
gigabyte lub solteka. Jednak tu znowu pojawia
sie drugi dylemat moralny , a mianowicie mialem
dotychczas 2 plyty Abita i z zadna nie mialem
absolutnie zadnego problemu, zadnych niebieskosci,
nieprzewidzianych zachowan wogole super...
A wiec czy dalej zawierzyc marce, czy zerwac
definitywnie ?????? A moze jakas inna plyta niz, soltek
czy gigabyte?
Pozmozcie :)