Re: tnt2 m64 - maly piecyk

Autor: Paweł Meller (m_pablo_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 10:39:25 MET

Jeśli masz obok jakis wolny slot mozesz go wykorzystac do chlodzenia karty.
Zdrap;) cala miedz z karty , wloz do slotu ( oczywiscie mowie o jakiejs
starej, podnietej karcie), na karcie wloz (przykrec) jakis BIG wiatrak,
zasil to z wolnego kabelka i moze pomoze. Pomysl jak z ruskiego kolchozu:))
( dokladnie taki sam byl w ktoryms CHIPie), ale moze sie sprawdzi.
Pozdrawiam
Paweł

 CEAC  Polonia
 Dział Informatyki