Re: Czym skasowac plyte CD-RW ...?

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 11:43:32 MET

Użytkownik Robert <robert_at_gratis.lm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uds3k$hek$2_at_sunflower.man.poznan.pl...
> Czym skasowac plyte CD-RW.
>
> Nagrywalem Nero i w czasie nagrania cos sie skopsalo i nie cchala sie
dalej
> nagrwyuac :(
>
> Chcialem ja teraz skasowac i nie daje sie ani nero ani wioncd :(
jak nie da sie skasowac, to zrob taki przekret, ze wloz jakas inna plyte rw,
wszystko rob na niej, az sie zapyta czy na pewno, ze ot jest nieodwracalne,
etc i wtedy wloz tego nieszczesnego werbatima...powinno pojsc