DVD z komputera na telewizorze

Autor: Janusz Honc (janekh_at_wr.onet.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 11:09:38 MET

Kupiłem sobie DVD i wrzuciłem do "kompa", a że mam kartę z wyjściem
telewizyjnym (zwykła S3 Virge na AGP) to chciałem sobie obejrzeć film z DVD
w telewizorze. I tu rozczarowanie. Okienko w któym odtwarza się film DVD
pozostaje czarne, chociaż na monitorze film elegancko się odtwarza. Nie
pomaga przełączenie na cały ekran. Co ciekawe, gdy puszczam sygnał z karty
telewizyjnej na kompie do telewizora wszystko jest OK.
Nie wiem, może to jakiś sposób zabezpieczenia DVD.
Czy ktoś wie o co chodzi ???
Z góry dziękuję za odpowiedź.