Re: To jak to jest z tymi CDRW ?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 09:40:45 MET

Hi,

Dariusz Gocol wrote:

> No wlasnie, ile mozna razy nagrywac na plyte CDRW ?

W zasadzie nawet kilka tysięcy razy. Przy w miarę normalnym użytkowaniu
bez problemu od roku do trzech lat powinna wytrzymać.

> A taki CDRW Platinum 650MB ?

Platinum to najbardziej szajsowne płytki CD-R jakie dotychczas widziałem,
i nie podejrzewam, żeby RW mieli lepsze :)

> PS. Aha ktos mi kiedys wspominal, ze od nagrywania CDRW szybciej zuzywaja
> sie nagrywarki,
> czy to prawda, czy kolejny pic ???

Od normalnego nagrywania sesyjnego nie zużywają się szybciej (jeżeli
oczywiście nie wkładasz do napędu porysowanej i pobrudzonej płytki przy
nagrywaniu). Pfrzy nagrywaniu pakietowym rzeczywiście nagrywarka może się
zużywać mocno szybciej i nie polecam go.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |