Re: To jak to jest z tymi CDRW ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 08:15:49 MET

i jest w tym trochę racji
bo przy palaniu CDRW laserze ustawiane sa inne parametry

( tylko nie wiem co bardziej obciąża laser czy CDR czy CDRW - bo jednak CDR
to wypalanie na stałe więc pewnie silniejszy laser )

Użytkownik Zrathen <admin_at_blackwidownet.prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8uce5p$gap$1_at_h1.uw.edu.pl...