Re: pytanie o polskie konta - ktore polecacie?

Autor: Janusz (intremar_at_kki.net.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 19:43:50 MET

Użytkownik "Ziom" <macieku1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Dla chcacego nic trudnego:
> Kiedy w tresci wiadomosci zawiera 'List zostal wyslany za zgoda
uzytkownikow
> OnetPoczty'
> Usun ja

O, na to nie wpadłem :)
Jeszcze dodam na drugich legalnych spamerów regułkę "reklama wyslana zgodnie
z regulaminem www.kki.net.pl"

Ps. Zna ktoś jakiś darmowy serwer news oprócz news.tpi.pl i news.onet.pl ?
Opinia o jakości tego pierwszego jest powszechnie znana. Drugi natomiast
używam od ponad pół roku, lecz ostatnio coraz częściej zaczynają się
chwilowe pady serwera.

Janusz