Odp: Co lepsze

Autor: Michal K. (michalkosnik_at_poland.com)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 22:53:34 MET

mialem podobny dylemat i wybralem ati.... baardzo dobre drivery ,
wspomaganie dvd , wyjscie tv out i gierki chodza dobrze , choc jak porownoje
wynki 3d marka z g-forcami to troche slabo.... ale coz za ta cene to chyba
jedyna sensowna FIRMOWA karta...

zreszta wybor nalezy do ciebie - ja doszedlem do wniosku ze co mi tam po
tych kilku klatkach w quaku wiecej...