Re: optymalizowanie polaczenia z internetem

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 22:28:19 MET

Mon, 6 Nov 2000 19:57:36 +0100 na grupie pl.comp.os.win95
pojawił się artykuł <8u6v3k$8ua$1_at_news.tpi.pl>,
którego autorem jest Komp

>Użytkownik "Michał Matuszczyk" <mikemat_at_2mat.com.pl> napisał w wiadomości

>Tak naprawdę programy do optymizacji połączenia nic nie dają, a tylko
>zapychają pamięć.

Niby jak zapychają? Przecie wszystkie takie programy raz a dobrze
zmieniają parę ustawień w rejstrze, po czym się je wyłącza i
zapomina, że są na dysku (wiem, bo kiedyś znalazłem w Program
Files cztery takie :-)).

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
mailto:pilot_at_armagedon.vc.pl