Re: Eudora 5 i ISO znaczki.

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_BEZSPAMUhot.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 22:08:48 MET

ever_at_podspodem.art.pl (Ever) wrote in
<slrn90it29.9bk.ever_at_mail.geoteko.com.pl>:

[ciach ...]
>inna sprawa, ze jak sie ma tyle maili to sie je powinno rozdzielic na pare
>katalogow (np. wg. daty) bo to wygodniejsze.
>poza tym ciekawe jak inne mailery sobie z tym radza.

Moja stara Eudora nie spowalnia w zaden sposob jesli w danym folderze
(mailbox) jest 700 maili. Laduje sie to i przewija w takim samym tempie
jakby bylo ich 17, a kompresowanie takiej skrzynki trwa kilka-kilkanascie
sekund. Jesli chodzi o sprzet to ta bodajze 16-bitowa aplikacja na
Cel II 633/128/20 UDMA-100 chodzi niewiele szybciej niz na P133/24/850 MB.
Oczywiscie nie namawiam nikogo do uzywania starych programow, ale jak widac
potrafia byc one szybkie i stabilne.

Pozdrawiam,
Wojtek