Re: To jak to jest z tymi CDRW ?

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 21:54:28 MET

Użytkownik "Dariusz Gocol" said:

> No wlasnie, ile mozna razy nagrywac na plyte CDRW ?
> Jezeli to tak bardzo zalezy od firmy, to jakie sa dla roznych "osiagi" ?
:))
> A taki CDRW Platinum 650MB ?

Od firmy to raczej nieduzo zalezy, bardziej od sposobu uzytkowania. Jesli RW
pozostanie czysta i bez rys, to powinna dlugo chodzic - co najmniej
kilkadziesiat razy. Pisal tu kiedys czlowiek, ktory twierdzil ze nagral
kilkaset razy (w co nie watpie zreszta ;)).

> PS. Aha ktos mi kiedys wspominal, ze od nagrywania CDRW szybciej zuzywaja
> sie nagrywarki,
> czy to prawda, czy kolejny pic ???

Eh raczej pic. No chyba ze ktos stosuje nagrywanie pakietowe ;)).

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl