Re: nowszy procek, starsza plyta

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 19:53:59 MET

On Wed, 08 Nov 2000 18:20:22 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Na pewno nie na Socket 7. Żaden 486 nigdy nie był na Socket 7.
No to nie wiem, ale nóżki niepasują. Co to może być?
>Ale tak czy tak może być problem z włożeniem szybkiego procesora
>do niektórych płyt -- wymaga to zasilania 3.3 V na procesor i
>wsparcia ze strony płyty... Ogólnie mówiąc lepiej wymienić cały
>komputer czasem :-)
Płyta raczej powinna to obsłużyć (kumpel twierdził, że ma ustawianie
napięcia i obsługuje do 100MHZ)
Też mu radze zeby zainwestował w nową rakiete typu p90 :-) ale on chce
tylko grac mp3 bez czkawki.

--
Wojtek Frabinski     ICQ 50443653
wojtekfr_at_alpha.net.pl