Problem z napedem CD

Autor: Marcin Flaga (mflaga_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 16:42:18 MET

        Kumpel ma dobry naped CD predkosc 52 ale zachowuje sie dosc dziwnie.
Nie wiem czy jest to wina sterownika czy mozna to jakos ustawic w Windowsie 98,
ale po wczytaniu jakiejs plyty zapamietuje jej zawartosc i po wlozeniu nowej
pokazuje nadal zawartosc tej poprzedniej, jedynym aczkolwiek uciazliwym rozwiazaniem
jest wskazanie wysun z Windows Explorera i tylko wtedy "resetuje" zawartosc poprzedniej
plytki. Jesli ktos bylby w stanie mnie oswiecic bylbym bardzo wdzieczny.
Z gory dziekuje :)))