Re: Windows ME czy warto instalowac!?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 18:25:18 MET

Hi!

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisales(as):

>DGCC jednym slowem :)

Moze...

>E tam. Odpalenie takiego np. Diablo 2 w 98 z wylaczonym swapem
>konczylo sie szybka gleba po kilku minutach grania. W ME nie dosc, ze
>mozna spokojnie grac, to jeszcze nie ma potrzeby wylaczania Creative
>Launchera ;)

Phi... poc o komu dodatkowe badziewie w pamieci :) Poza tym jak sie
wylaczy w 98se conservativeswapfile czy jakos tak to tez nie rzezi po
dysku bez potrzeby :)

>A tego to juz zupelnie nie rozumiem. Dwa kijowe systemy naraz? ;)

A jakie alternatywy ? Ja na 98SE nie narzekam. Nie sprawia mi zadnych
problemow... przyajnmniej do tego do czego uzywam. A Win2k bardzo mi
sie spodobalo. Ani jednego zwisu jeszcze, szybciej jakby dziala, tez
lepsze uzycie dysku, nagralem wczoraj 11 plytek majac otwartych w tle
multum progsow - nic sie nie skaszanilo....

--
Pozdrawiam !!!
MGB