Re: Karty TV a odkodowywanie ?

Autor: AdamS (cieprog2_at_byd.top.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 11:32:38 MET

> Podobno jest jakas mozliwosc odkodowywanie kanalow HBO i Canal+ na
> kartach TV z odpowiednimi ukladami scalonymi. Jakie to sa karty i jakiego
> oprogramowanie wymagaja ?

Co do chipów to powinna to być karta na układzie BT848 lub BT878.
Praktycznie wszystkie karty obecnie sprzedawane są zbudowane na tym układzie
(z wyjatkiem tych kombajnów ATI, ale tu nie jestem pewny).

Dobrym wyborem wydaje się Aver Media albo Fly. ja kupiłem bardzo dawno karte
TTT (BT848) co do dekodowania to jest OK. Niestety ma problem przy oglądaniu
kanałów stero - słychać tylko szum. Dodatkowo dodatkowy soft np. do
sterowania pilotem innymi aplikacjami nie działa.
Więc tej kary akurat nie polecam.

Co do softu to najlepszym programem do dekodowania i ogladania TV jest BORG.
Jeżeli chodzi o dekodowanie to liczy się jeszcze MORE TV.

AdamS