CD-ROM zniknal...

Autor: Michal Szulc (miszulc_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 22:52:08 MET

Pewnego pieknego dnia zniknal mi z "Mojego komputera" CD-ROM i od tego czasu
nie moge go zainstalowac... Nie pomaga zmiana kabla, podlaczenie na IDE2,
Master, Slave inny naped... Nic.. Nie ma i juz. Nie wykrywa go jako "dodaj
nowe urzadzenie", ani nie daje sie zainstalowac recznie [swoja droga chyba
recznie jest to trudno zrobic, bo nie ma do CD-ROMu za ciekawych
sterownikow - Mitsumi o pojedynczej predkosci :))) - dlaczego?]

Jesli ktos zna odpowiedz....

Pozdrawiam,
Michal

PS. Mam Win 2000