Re: USB ile pinow ?

Autor: Misio (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 22:16:52 MET

>Jak to podlaczyc, ktory kabelek jest niepotrzebny (czerwony, zolty,
>bialy, czarny, czarny grubszy) ? Czy jesli wloze zla strona i sprobuje
>polaczyc 2 kompy to cos uszkodze czy tylko niezadziala?

gróbszy czarny wywalić, a włożyć tak aby czerwony był na pinie 1
a dwóch kompów zwykłym kablem USB nie połączysz!!!!!!
potrzrebne ci specjalne urzondzonko za 130zł (http://www.ws.pl/komputery/ind
ex.html?prodid=SS2&s=a39c34c9d9475d)

>Czy bezposrednie polaczenie kablowe obsluzy USB czy mam sie
>rozgladac za specjanym softem?

soft dostajesz razem z tym urządzeniem

ale lepszym rozwiązniem byłoby połączenie przez port drukarkowy (kabel 10zł)
albo poprostu dwie karty sieciowe, uzywane za 20zł sztuka + kilka metrów kon
centryka...
razem 50zł, a ile ma to zalet!!!!!!