Re: Abit BE6+IBM DTLA

Autor: Mike (mike_at_vectra.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 21:00:54 MET

Na starych plytach ABIT BE6-II rev 1.0 (HPT366) dyski IBM ATA100 nie
dzialaja (system zawiesza sie co 3 min.)... nowy bios rozwiazuje problem...
nowe plyty ABIT BE6-II rev 1.2 i rev 2.0 posiadaja kontroler HPT370 (ATA100)
i na niech nie ma zadnego problemu z dyskami IBM (wogole nie ma zadnych
problemow)

pozdrowienia... Mike_J