Re: skladanie kompa

Autor: MACGYVER (masta_at_poczta.fm)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 20:22:09 MET

JoteR wrote:

> Skoro to brednie, to czemu przytaczasz je _w_całości, zamieniajšc w dodatku
> za pomocš Netscape w polskojęzyczny bełkot? Żeby dodać 2 linijki tekstu?
> Netykieta...

Co miales na mysli piszac:"zamieniajšc w dodatku
za pomocš Netscape w polskojęzyczny bełkot"? chodzi ci o to ze nie uzywam
polskich znaczkow mimo ze mam ustawione iso-8859-2?

co do netykiety to masz racje.

> AFAIR BE6 II tego jeszcze nie miał, ale nie mogę teraz zweryfikować, bo
> http://www.abit.com.tw/download/index.htm (gdzie ponoć leży dokumentacja)
> jak zwykle nie działa. Ale skoro twierdzisz, że majš, to wierzę na słowo i
> zwracam honor Abitom.

mialem abita be6-II ver. 1.2 oraz abita be6 i w obydwu moglem ustawiac
oddzielnie przerwania.

pozdr. MACGYVER