Re: Eudora 5 i ISO znaczki.

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 20:04:36 MET

nightmarex_at_poczta.onet.pl (Nightmare) wrote in <8u8qvv$mlc$1_at_news.tpi.pl>:

[ciach]
>Polecam: Calypso3, TheBat1.4x , LingoMail - to chyba wszystkie ktore
>wiedza co sie robi z kodowaniem...

Ktos, kto raz wsiadl na Eudorke nie tak latwo z niej zrezygnuje... Ja mam
caly czas wersje 2.1.2 Pro z '95 roku !!! Ma wszystkie potrzebne (mi)
funkcje, w tym sprawnie dzialajace filtry ...nie trzeba jej instalowac, a
przy paru tysiacach archiwalnych maili i tak mozna ja cala zbackupowac na
dwie dyskietki, NIGDY sie nie wiesza, a ze nie obsluguje polskich znakow
...no coz, nikt nie jest doskonaly...

Pozdrawiam,
Wojtek