Re: (przydługie) Rozmnożenie wolnego miejsca na dysku

Autor: Ala (noshit_at_poland.com)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 18:09:25 MET

Ostatnio Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.net.pl> na grupie
pl.comp.pecet napisał/a:

>Albo wyczyścił się cache od przeglądarki. Czasami puchnie do paruset
>M.

Czy to inaczej 'tymczasowe pliki internetowe' (vel z angielska
'temporary internet files')? Bo jeśli tak, to raczej to nie wchodzi w
grę. Regularnie zapuszczam Porządkowanie dysku. To samo tyczy się
kosza.

Ala

--
"Przez to, że jest dobrobyt gdzie indziej na świecie, nie jesteśmy
 zwolnieni od dopracowania się go na własną rękę u siebie."