Re: Czy jest sens (rozbudowa o DVD) ?

Autor: Przemek Galuba (pgaluba_at_voyager.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 14:39:57 MET

"Pawel Dlugosz" <dlugi72_at_yoyo.pl> wrote in message
> Witam,
>
> obecny config:
> AMD K6 233
> ABIT TX5
> 64 RAM (66MHz)
> ELSA ERAZOR 4MB+VOODOO II 12MB
> dysk IBM 9GB (7200)

<ciach>

Witam
Mam bardzo podobną konfigurację: K6 266Mhz, 64 Mb RAM, RIVA TNT 16Mb.
Z doświadczenia mogę ci powiedzieć, że bez karty nie ma sensu, będzie
szarpać jak cholera.
Za to z kartą dekodera, to jest bajka, zresztą już na MMX 200 chodzi dobrze.
Ja osobiście używam Creative Dxr 3 (karta + napęd). Początkowo miałem trochę
problemów z trybem DMA napędu, ale teraz wszystko już działa bezbłędnia.
Tanie toto nie jest, ale warto.
Polecam zwłaszcza dla posiadaczy SBLive z głośnikami FPS 1000 (4+subwoofer),
bo pozwala na skierowania dźwięku osobno na każdy kanał audio (czyli 4
kanały).

Pozdrawiam:
Przemek