modem a karta graficzna

Autor: Marsaj (marsaj_at_inetia.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 10:29:05 MET

Zdarzyła się rzecz dziwna. Mianowicie posiadam modem softwerowy
zoltrix - cobra i kartę graficzną S3 trio 3D na AGP. Zauważyłem, że po
włożeniu do kompa obydwu elementów, modem przestaje pracować poprawnie
tzn. ciągle rwie połączenia już po kilkunastu - kilkudziesięciu
sekundach. Po włożeniu starej karty graficznej na slocie ISA wszystko
pracuje rewelacyjnie. Zastanawiam się co ma wspólnego karta graficzna
z modemem, że występują takie klocki. Dodam, że wkładałem je do dwóch
kompów na różnych płytach i sytuacja się powtarza. Czy to może sprawa
poszczególnych egzemplarzy na które trafiłem? Może ktoś z was spotkał
się z taka sytuacją?
Bardzo prosiłbym ew. na priva
Pozdrawiam
Marsaj.