Re: Do użytkowników nagrywarki Yamaha 8/8/24

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 12:27:33 MET

ViperNet - grupy dyskusyjne wrote:
[...]
> Oczywiscie nalezy wziasc pod uwage opinie innych uzytkownikow :) Mozna
> wiedziec co sie stalo twoim nagrywarkom?

Objawy były w obydwu przypadkach takie same:
1. Nagrywarka miała problemy z odczytem płytek, najpierw porysowanych,
potem wszystkich - do tego stopnia, że jak włożyłem RW to twierdziła, że
płyty nie ma, więc nie dało się nagrać.
Jak nie mogła przeczytać, to mrugała przez dłuższą chwilę diodami, potem
gasły i nagrywarka się "restartowała" tj. zachowywała się jak przy
włączeniu kompa, migała obiema diodami pomarańczowo, dalej nie mogła
odczytać i tak w kółko.
2. Przy nagrywaniu audio najpierw przy maxymalnej prędkości i pod koniec
płyty dźwięk zaczynał falować i pojawiały się rytmiczne trzaski jak ze
zdartego winylu - potem efekt się pogłębiał i nawet 1x od początku płyty
nie dało się słuchać.
3. Dane wypalane były jakoś tak "słabo". CDRom Teac SCSI wprawdzie
czytał do dosyć zaawansowanego stadium choroby, ale inne cd nie widziały
płytki, a w końcu i Teac poddał się. Tak "na oko" płyta była słabo
wypalona - granica pomiędzy częścią nagraną a czystą była prawie
niewidoczna.

> Pozatym jakos nie moge uwierzyc, ze nikomu nie padla nagrywara plextora
> albo teaca. Niech sie ktos uczciwie przyzna.

Pewnie padają, ale jest ich mniej i IMHO odsetek padających jest
mniejszy, więc są to naprawdę nieliczne przypadki.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm