Re: g³o¶nik systemowy zamiast karty d¼wiêkowej

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 08:52:06 MET

> Dostali¶my parê starych PC-tów i chcê na nich uruchomiæ emulatory np.Atari
> ¿eby ch³opcy mieli na czym graæ a funduszy w takich instytucjach nigdy
niema.
wszak doda³em na koñcu ';-)'
Je¿eli chodzi o taki cel, to nie polecam. Sterownik Speakera dzia³e a wdówch
trybach: z obs³ug± przerwañ i bez. W pierwszym podczas odtwarzania muzyki
mo¿na jeszcze co¶ zrobiæ (ruszyæ myszk± itp) ale okupione jest to trzaskami
w g³o¶niku. Drugi sposób generuje przyzwoity d¼wiêk, ale na czas jego
odtwarzania system jest zamro¿ony. Sumuj±c: odtwadzanie d¼wiêków tak, ale co
najwy¿ej króciutkich. o graniu raczej bym nie mysla³.

Pozdrawiam
Artur

--
[zmechu_at_poczta.onet.pl, bios_at_bios.help.pl] [http://bios.help.pl]