Re: karta muzyczna na ISA czy PCI

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 01:29:26 MET

On Thu, 12 Oct 2000 10:43:06 +0200, vertex <vertex_at_vertexnet.com.pl>
wrote:
>grajac w jakas gierke na przyklad mozesz
>miec w tle n.p. ICQ czy program do monitorowania procka , i pomimo tego ze
>jestes w grze uslyszysz komunikat dzwiekowy. Karty ISA tego nie potrafia

To ciekawe jak robi to jakiś ESS na ISA u mojego kumpla:
-oglądamy film i słychać czy ktoś wszedł do sieci czy z niej wyszedł
(qChat odgrywa odpowiedni wav)
-gra w gierke i to samo....

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=