Re: (przydługie) Rozmnożenie wolnego miejsca na dysku

Autor: gryku (gryku_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 00:54:09 MET

Użytkownik "Ala" <noshit_at_poland.com> napisał w wiadomości
> To jest tak idiotyczne, że aż nie wiem, od czego zaczać. Ni stąd ni
> zowąd, na twardym dysku ot tak po prostu, skądś przybyło mi kilkaset
> MB wolnego miejsca....

moze wreszcie oproznilas kosz, albo temp sie oproznil :-)
trudno wyczuc, mozliwe ze podczas pracy w jakims programie okaze sie ze
czegos brakuje
wiem ze office ma takie zagrywki
a jesli wszystko dziala ok to tylko sie cieszyc, windows odkryje przed nami
jeszcze nie jedna tajemnice :-)
pozdrawiam

--
always look at the bright side of life - Monty Phyton
gryku