Re: Najlepsza gazeta?

Autor: Scream (scream_at_w.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 20:05:52 MET

> Wlasnie skonczyla mi sie prenumerata (na szczescie).
> Jest to w mojej opinii najgorsza gazeta jaka w tej chwili wydaja.
[ciah]

mam identyczne odczucia. Mimo tego, że mieszkam parę kilometrów od ich
redakcji numer z prenumeraty docierał do mnie jakiś tydzień, półtora po
wydaniu kioskowym (mam skrytkę pocztową). Dodatkowo przez pierwsze cztery
miesiące prenumeraty otrzymałem dwa numery, dwa zaległe dopiero 3 miesiące
po terminie (paczka łączona). Ostatni numer z prenumeraty (na sam koniec) -
nie otrzymałem go. Według pani z redakcji prenumerata obejmuje rok czasu,
tyle że według tego co mi powiedziała wynika że rok ma 11 miesięcy. W czasie
roku prenumerowania pisma:

- napisałem 2 listy otwarte do dyrektora wydawnictwa - nie doczekałem się
odpowiedzi na żaden z nich
- miałem mnustwo kłopotów z ich kontem email - na początku wogóle nie
chcieli aktywować, że niby prenumerata z promocji (99 PLN) to konto nie
przysługuje
- dzwoniłem _setki_ razy do redakcji. Fakt, byłem namolny. Jak pojawiał się
nowy numer w kiosku, to dzwoniłem do redakcji nawet i 2 razy dziennie żeby
wyjaśnić sprawę czemu nie otrzymałem gazety

*** Prezentu, który wybrałem przy kupowaniu prenumeraty nigdy nie
otrzymałem. ***

ENTER jest obecnie najgorszą gazetą. Fatalny system prenumeraty, te same
tematy co 2-3-4 numery, kiepskie aktualności, kiczowata przeglądarka
zawartości CD (ech, te wspaniałe muzyczki tworzone chyba przez 10 latka...),
super artykuły na jedną stronę, etc. Ogólnie: CHAŁA !!!!

Odradzam nawet najgorszemu wrogowi. Strata pieniędzy, czasu i nerw. Koniec.

--
best.regards________________________mobile: +48-607-114-903
kamil.rydzynski /scream/ .............. <@:> scream(at)w.pl