Hasło do pliku zip

Autor: Leszek (lblaszczyk_at_go2.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 22:29:52 MET

Witam.
Mam plik zip, który jest zabezpieczony hasłem. Usiłowałem znaleźć hasło
programem Ultra Zip Password Cracker v.3.60i. Program sprawdził wszystkie
kombinacje znaków (litery małe i duże, liczby oraz znaki). Doszedł do hasła
sześcioliterowego i nie znalazł hasła. Dalsze sprawdzanie jest bez sensu,
gdyż zajmie to chyba parę lat. a tyle nie mogę czekać.
Proszę o pomoc!!!
Jak inaczej można znaleźć to hasło. Właściwie to hasło nie jest mi
potrzebne, chcę tylko rozpakować ten plik. Próbowałem jeszcze programem
zipext, jednak nie bardzo wiem jak go obsługiwać. Jeszcze raz proszę o
pomoc, gdyż bardzo zależy mi na tym pliku.