Re: Podejrzane zachowanie HDDka

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 22:06:48 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Szczurek, twierdzi
ze.......
: Od kilku dni podejrzanie zachowuje mi sie dysk twardy.
: Gdy wlacze komp zaczyna dziwnie wyc, jak odkurzacz
: (oczywiscie nie tak glosno), po czym po kilku minutach
: stopniowo mu to przechodzi, tak jakbym wylaczal wyjaca syrene.
: To taki podobny dzwiek do glosnej pracy CDka czytajacego
: plytke, ale troche glosniejszy.
: Dysk jako dysk chodzi normalnie, nie sypie sie, nie ma bad sec.
: Co o tym sadzicie ? Dysk Caviar4,3GB, ma jeszcze niespelna
: 15 miesiecy gwarancji.

U mnie to tak sie zachowuje zasilacz... trzeba klepnac... sam
przestanie. Ino ze jest to cholernie glosne i zdarza sie gdzies tak
raz na tydzien. Juz nawet nie zostawiam dzialajacego seti-at-home, bo
mi w nocy zaczyna wariowac.... :>

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|